Een commercieel toptalent die zijn eigen business weet te genereren.
Onze organisatie is specialist in het beschikbaar stellen van technici en uitvoeren van projecten op het gebied van techniek en logistiek. Door onze grote kennis van en ervaring in deze sectoren zijn wij in staat de hoogste kwaliteit en ondersteuning te bieden aan zowel opdrachtgevers als vakkrachten. Vanuit onze centrale vestiging in Zuidwest Nederland werken wij met een groot aantal vakkrachten in de metaal, elektrotechniek, logistiek en Marine & Offshore. Daardoor zijn wij in staat om optimaal te voldoen aan de behoefte van onze klanten aan flexibiliteit, diversiteit en vakmanschap. Met ondersteuning van onze recruiters in Spanje, Portugal Polen, Roemenië, Kroatië en Litouwen werken wij met diverse nationaliteiten.
De functie
Business generatie
Als Sales- Accountmanager is je drive om op zelfstandige basis “business op te bouwen”, de essentie van je job. Met name de drive om dit te realiseren in een omgeving waar techniek een belangrijk aspect van de corebusiness van onze opdrachtgevers is, is een belangrijk aspect in deze functie. Als sales- accountmanager leg je gemakkelijk contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers binnen de metaaltechniek, Je bent geïnteresseerd in hun werkzaamheden, onderhoudt de dagelijkse contacten en creëert een partnerschap met onze opdrachtgevers. Als sales- accountmanager run en creëer je, je eigen business, uiteraard met support van de backoffice. Je draagt zorg voor de acquisitie, offerte, voorbereiding, uitvoering en (administratieve)nazorg.
Flexkrachten
Dat doe je ook aan de andere kant met “de arbeidsmarkt”. Je hebt interesse in de veelal internationale technische flexkrachten, weet hoe je de juiste mensen selecteert en je zorgt dat ze zich thuis voelen, bij jou maar ook bij de opdrachtgever.
Administratie
Tegelijk weet je dat zorgvuldigheid en goede dossiervorming onmisbaar is voor succes. Veilig werken is jouw credo. Je zorgt voor een zorgvuldige administratieve vastlegging van informatie binnen je eigen projecten en onze eigen onderneming.
Projecten
In het werkveld manage je, je eigen projecten vanuit ons kantoor alsook op locatie bij de opdrachtgever. De projecten voer je uit op zelfstandige basis of in samenwerking met andere zusterbedrijven binnen de Prior Group.
Samen met je collega’s geef je uitvoering aan het beleid en de strategie van onze onderneming. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.
De functie eisen
Naast een opleiding op minimaal MBO/HBO-niveau beschik je over sterke commerciële werkervaring, een dienstverlenende instelling en affiniteit met technische projecten. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en gevoel voor verhoudingen. Je bent initiatiefrijk en in staat om prioriteiten te stellen. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken, waarbij de nadruk ligt op zelfstandigheid. Je beschikt in ieder geval over de kerncompetenties klantgerichtheid, kwaliteit gerichtheid en resultaatgerichtheid. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.
Ons aanbod
Wij bieden je een intensieve, uitdagende en zelfstandige functie in teamverband binnen een professionele, internationale organisatie. Voor deze mobiele functie krijg je de beschikking over een auto van de zaak en de benodigde communicatiemiddelen als een mobiele telefoon en een laptop.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact met Bram van Stel opnemen via 0118-674074. Ben je geïnteresseerd? We ontvangen graag je motivatiebrief om te solliciteren op deze functie voorzien van een CV.
Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Ervaring:
- Commerciële: 2 jaar (Vereist)
- Recruitment/ Uitzend: 2 jaar (Aanbevolen)
- Technische sector: 2 jaar (Aanbevolen)
Locatie:
- Middelburg (Aanbevolen)
Licentie en/of certificaat:
- Rijbewijs B (Vereist)
- VCA VIL (Aanbevolen)
Taal:
- Engels (Vereist)
- Nederlands (Vereist)